Farmor

Den 16:e Maj fyllde min kära farmor 90 år. Hennes 90 årsdag firades i hennes hemby Lampela i Nivala, Finland
Närmaste släktingarna hade dukat fram med smått och gott och det kom släktingar och vänner på fika. 


Farmor var väldigt glad över att det kom både släktingar och vänner som ville fira hennes födelsedag. Det är inte ofta man fyller 90 år. 

Farmor fick också en stor överraskning när hennes två söner från Sverige kom på besök. Dessa två bröder som ville överraska sin gamla mamma och även resten av släkten som inte hade någon aning om deras ankomst. 
Min pappa och farbror Voitto var dessa två som ville överraska farmor på sin stora dag. 

Tycker att det var en väldigt fin gest att ge sin mamma, att överraska henne med denna fina besök. Hon hade inte fått träffa sina söner från Trollhättan i Sverige på några år och jag kan tänka mig hur glädjefyllt hon måste ha varit den dagen. Hon fick umgås några dagar med sina två äldsta söner och förhoppningsvis kommer minnen att sitta kvar, fast närminnet börjar att ge sig. 

Stort GRATTIS till min älskade FARMOR på sin 90 årsdag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0