Mummu & Ukki

Förrförra veckan spenderade jag & Minna helgen i Trollhättan. Vi åkte dit på Torsdagen och stannade tills på Söndag. 


Torsdag gjorde vi inget spec förutom handlade på Hemköp. Till kvällen blev det en promenad till lekparken på Sädesbingen. 


Fredag besökte vi Spikön och då var även Leah med oss. Vi promenerade runt och tittade på olika fåglar som fanns på parken. 


Till Fredag eftermiddag blev det bra väder, så vi passade på att sitta ute med ungarna. Minna och Vincent hittade en snigel som de tittade på. 


Det var fortsatt fint väder på kvällen, så jag och flickorna tog en cykelrunda och besökte två lekplatser. 






Lördag morgon lekte Minna och Vincent tillsammans i spjälsängen. 


Lördag eftermiddag bjöd mormor på god middag. Jag och Johanna åkte till Willys och handlade lite glass, bär och chokladsås. Till kvällen gottade vi med glass med bär och chokladsås på. 
Var en lugn kväll med lite gott framför TV:n. 




Söndag åkte jag, Minna och Johanna till Överby köpcentrum
Sibahuset var Bamse på besök och det fanns även ballongshow och ansiktmålning. Minna vågade inte gå fram till Bamse och ge en kram. Hon nöjde sig med att titta från avstånd, haha! 


Mamma och pappa bjöd på god mat innan det var dags för mig och Minna att åka hem igen. 

Det var en trevlig helg hos föräldrarna igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0