Utegrupp och smått & gott

Under våren köpte vi "nytt" utegrupp till våran balkong. Denna grupp tar mindre plats och passar bättre i våran balkong. 


Vi har hunnit använda våran nya grill både ute i skogen och hemma. Det är smidigt med liten bordsgrill. 


Vi hälsade på hos mina svärföräldrar en helg och då bjöd de oss på god middag. 


Det var riktigt varmt denna dag, så jag passade på att sola ute i deras altan. 




Mitt i veckan åkte jag och Minna till Alingsås för att utföra ett ärende. Då passade vi på att besöka Nolhaga lekpark & djurparken. Det var faktiskt första gången jag var där. 


Minna lekte i parken och tittade på fåren och getterna. 

Jag och Minna passade även på att tvätta bilen. Vit bil blir snabbt smutsig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0