Julafton :)

På julafton vakna man omkring halv 10 tiden..
Åt frukost med Jonsku.
Jonsku tog ett bad, så under tiden passa på kolla mina mail
å lyssna på gooo musik :)
Sen dax för ett dusch för mej!
Fixa ordning mej, sen drog vi alla 4 hem till morsan :)
Jag, Jonsku, Silver å Tingeling :D

Hemma hjälpte duka fram bordet osv.
Vi åt tillsammans julmat kl.16.
Sen blev det chill... Titta på TV, öppna julklappar,
 mumsa i sig massa gottigott ;)
Lira Wii med storebrorsan på kvällen där.
Sen mådde ej så bra resten av kvällen... :/
Blev fan SJUK!!
Fick feber, frös hela tiden å orkade ej sitta kvar hos morsan.
Så kom hem vid kl.23.. gick å lade mig på soffan med min goa varma täcke.
Men det hjälpte ej för mkt!
Uscchhaa va man frös å va trött.

Första gången sjuk på en julafton!

Jag fick iaf många fina julklappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0