Det är Halloween å ingenting händer...

Fan här sitter man framför datorn å segar.. Vad fan händer ikväll?!
Jag vet att Jonna ville ha förfest å dra ut på krogen... Men ha FAN inga pengar att kunna dra ut! :(
Visst har man lust att dra ut å partaja lite vettöö men fandå!!
Karjala
tjötar om att ha ett litet fest hemma hos sej.... men vet inte vilka som vill komma sej :/
Jag skulle kunna dra dit kanske en sväng.. Sitta lite å tjöta, lyssna på goer musik å chilla lite me några kroggar!
Men vettefan! Orkar man?! :D
Undrar vad Jonna ha hittat på ikväll dårå?!
Kanske hon hittade några polare att dra ut me.... Hmm.. :)
Min granne Jonas e fan i Grekland... Fan va härligt! Men han skrev på sms idag att han va påväg att dra därifrån till Sverige igen. Han kommer hem på Söndag (imån).
Han hade lust att köpa 2 biobiljetter av mej ;) Hehe!
Karlaja
tjöta om att kanske Jessica & Daniel kommer bort en sväng..
skulle va skoj att träffa dem. Var juhh ett tag sedan nu vettöö!
Ska fan sms:a Pessica å fråga ifall dem kommer bort hos Karjala ikväll.. så ska åxå dra dit för att umgås lite vetja ;)
Orka sej att sitta här hela kvällen heller... Thats sucks!

Ska snart dra hem till morsan å se vad dem sysslar me..
Johanna & Leah håller väl på att busa som vanligt :D Marko sitter framför datorn å spelar spel online.
Matti sitter la å ser på TV tillsammans me morsan & farsan :)
Matias
är hos sin kärring!! Orka bry mej om dem... Iaf idioten till flickvän som han har :(
Just jaa mormor gick juhh nyss dit åxå :)

Hahahaha
... Idag fick jag äntligen min nya ring-pearcing i ögonbrynet... :D
Har fan haft problem med att få in den nya i hålet! Det e tredje gången jag höll på bråka med den.. Att få i det!
Äntligen fick jag i det... å jag e GLAD..... Hahahhaha!!

Hmmmm... Nu ska höra av mej till gumman Pessica å se vad hon sysslar me :)

Vi höres å synes snart igen!

Ha en skrämmande HALLOWEEN everybody :D

*Pussa å Krama*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0