*en redig tjej......*

***

Tjolahoo!!

Jag var en redig tjej idag...
Ha jobbat idag från kl.06-10 (extra timmar idag),
min arbetskompis skulle hjälpa till att städa i Vara.
Efter jobbet åkte direkt hem till mina päron & börja städa där åxå :D
Dammsuga, torka golv & tvätta toan + badrummet.
Har varit duktig idag!
Men jag städade hos mina päron däffö att jag ha egentligen vart skyldig Farsan
 600kr fö mopeden (förra månaden).
Men hade juhh dåligt ställt förra månad, så tyvärr kunde ej batala han :/
Däffö föreslog Farsan att om jag städade hos dem idag,
så skulle jag slippa betala skulden tillbax ;)
Så vaffö inte?!
Så slipper tänka på att man e skyldig någon pengar!
Denna månad kommer det bli bättre med ekonomin, förhoppningsvis!

Har väntat på jobb från Städhuset Väst,
men dem ha fan inte hört av sej :(
Fast hon sade att hon skulle ringa mej i veckan!
KONSTIGT!
Jag väntar ännu......
VILL HA MERA JOBB!!
Ring mej för fan!

Min kollega ska ha 6 dagar semester typ slutet av November eller
början av December...
Så då får jag jobba extra iaf :)
De gött det!
Kommer jobba 4 tim/dag då.. Najs!

JOBB TACKAR MAN ALDRIG NEJ FÖR!!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0