*Godmorgon*

GoooooMorgon på er!

I morse fick jag sällskap till jobbet.. Arbetskollegan Farija åkte bakom mej på mopeden :)
Har varit lite extra på jobbet idag, gjorde sällskap för Farija.
Vi har bestämt oss att vi ska jobba imorgon kväll på Stavre istället för fredag morgon!
Så då får vi ledigt på fredag å det låter gött det ;)
Får för engångsskull sova länge på en fredag :D Thats good!
Ringde chefen Susanne åxå idag.. Jag ska få jobba extra på Maria Alberts på måndag, fan va gött!
Jobbar 6 timmar på måndag! Gött me mera pengar till december.....
Det behövs.. För måste juhh köpa julklappar osv.
Jobbar gärna extra vettöö!
Ska även få snart jobba extra för Farija.. på Stavre.
Hon ska ta 6 dagars semester!

Fan är ännu irriterad på Städhuset Väst.... :/
Dem frågade juhh fan mej om jag va intresserad av att jobba på lördagar...
Sedan skulle dem höra av sej... Men dem ha fan inte hört av sej ännu!
Fandå! Jag som va sugen på det jobbet!
Får la se om dem hör av sej.
Jag ska iaf fan få pengar från fredagen, då jag jobbade för dem! Annars jävlar........
Tror dem att jag ha jobbat gratis för dem eller?!
ALDRIG ATT JAG JOBBAR GRATIS!!!!
Jag är en dyr jävel när det gäller jobb... Svartjobb iaf! Hahahahahh :D

Skriver lite mä brorsan min på msn.. Han försöker förklara för mej lite om datorn :D
Om högtalare till den å så... Det måste jag allt fixa!
Går juhh fan inte sitta framför datorn utan musik!
Ifs så lyssnar jag nu på musik genom stereon :)

Kanske ska köpa bra högtalare från brorsan.... 5 högtalare + subb :)
Bra ljudkvalite och bra bas... ;) Kanske nåt bra att ha vettuu!
Orginal priset på dem 3000kr! Så det kanske är värt att  köpas för 400kr?!
Hmmm.. ska fundera på saken :)

Rakkaus on lumivalkoinen...... Fyfan va härlig den låten e!
Varje gång jag lyssnar på den låten, så är jag BARA tvungen att sjunga me låten.. HAHA:D
Den e så braaaaa vettuuu ;)
Undrar hur många gånger Jag, Karjala och Jani har sjungit den låten i fyllan ;p Hehe!
Typ 100 gånger! Hahahhahahah!!

Minns då när kussan SANNA var hos mej.. Hade fest hos mej.
När alla hade gått.. det va ba Jag, Sanna, Karjala och Jani kvar hos mej... Mitt i natten.
Då hade jag den låten på å ALLA sjöng i fyllan... Haha!
Just jaa.. Jävla Sanna filmade juhh då när vi sjöng... Perkele Sanna! ;D
Du ska få igen vettu.. vänta bara! Heheh!

Min kusin SANNA är så härlig! En underbar brud vettu!
Vi 2 är som tvillingsjälar.. Själfränder ;)
Vi är så jävla lika på många sätt...
Vi har alltid skoj ihop! Aldrig haft tråkiga stunder ihop... ALDRIG!!!
Tycker det e synd att hon bor så låååååångt borta!
Norrbotten.. Övertorneå vettu!
Om hon bodde närmare mej, så skulle vi umgås mkt oftare! Garanterat!
Jag får la tjöta på henne att flytta hit ner.... Till Göteborg eller nåt.. ;)

Sanna.. U are my favorite cousin! Always!

 Jag å min härliga kusin SANNA ;)

 My bejb Sanna :D

 Ansku å Santtu

 Vi håller på fjollar oss som vanligt.. HAHA :D

Jeje... ska ej skriva nåt mera!
Ska chilla å lyssna på goer musik..

See Ya! Baaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0