Gråta, Skratta el. Banka skiten ur någon?! Så kände mej...

Ska man lipa här.... Skratta eller visa sin ilska genom att banka skiten ur någon?!

Så kände jaa mej igår kväll..... :(
För fick veta att EJ FÅR PENGAR FRÅN F-KASSAN DENNA MÅNAD HELLER!!!
Jäääävla Försäkringskassan suuuuger hästballe! Tänkte jaa! :D
Mådde fan skit... Trodde att allting skulle gå åt HELVETET!!
Visste ej vad göra?! Hur klara mej?! Rädd att hamna i skiten!
TRODDE VERKLIGEN DET VÄRSTA AV ALLT! :(
Visste ej vad göööööra......
Hade ej råd att betala HYRAN denna månad.... + andra räkningar!
Har baaa 1700kr kvar i kontot....
Hur fasen ska de räcka till Hyran på 3000kr, mobil 300kr, Facket ??? m.m. :/
Shiiiiiit Fucking AssHole!!

Jag va RÄDD..... att skulle hamna i skiten! Alltså kronoforden eller nåt vettöööö :/

Men men....... Gick till Ams idag, pratade allvar mä min handledare Mikael om min ersättning!
Vaffö ej fått pengar på 3 månader?!
Dåå blev han helt paff..... *Vaaa?! Ööhhhh.....*.
Sedan förklarade han för mäj hur fylla i närvaropapper "jobb & utvecklingsgaranti ersättning"...
Åhhhh gissa vad?!
Asssååå... Jaa har fyllt i fel hela tiden! Alltså fyllt i att jag jobbar HELTID :D
FyyyFan! Jobbar verkligen INTE heltid!! :p
Det förklarar det hela mä min ersättning!!! FaaaaaaN!
Har MISSAT MASSOR PENGAR!!! :(

Jag skulle gå till F-kassan å prata mä dem.... Gick dit direkt :)

Dem hjälpte mej att få nya lappar att skriva på... å visade hur man skulle göra ;)
Hon sade att d tar 14 dagar efter att dem på F-kassan fått in mina papper å dååå får jag MINA PENGAR
som har förlorat!! :D
Alltså jag kommer få pengar från den 3 juni framtill denna månad... som jag har missat! ;)
FyyyyFaaaan va HÄRLIGT!!
Alltså kommer få MASSOR PENGAR där innan den 15:e! Shit!
Men men...... detta hjälper ändå ej för denna månad....
ATT KUNNA BETALA HYRAN!!! :(
Men förhoppningsvis får LÅNA 3000kr från familjen, så kan betala hyran.

Gissa om jag är GLAD?! :D
Fyyfan! Jag som va SÅ rädd att allting skulle gå åt skogen!

Undrar hur möe jag kommer få sedan?!
Perfekt... Pengar till julen! Najs!

Hahahahaa.... Jag som har meddelat "mail" till Soc åxå igår kväl.... :D
Får la meddela att jag ej behöver nån hjälp från dem... :) Att allting har fixat sej!

Nu e d iaf FREDAG... SKÖNT ;)
Blir baaa chilla ikväll. Orka sej göra nåt spec...... ('o')

Just jaaa.. vik.Centralen ringde mäj idag åxå... Ska på ett "möte" mä nån där den 1 dec...
Skriver mej in på VikarieCentralen :)
Kanske ha tur att få hoppa in här å där ibland.. MONEY vettuuu!!!

Jaja.. nu fortsätter chatta mää kompizarna :D

See Yaaaa! *Im happy again! Not sad more!*  *Puuuuuuuuuuuuuuuuusssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0