Nu är det lördag....

Nu är det lördag å klockan har paserat 12 slaget, förmiddag.
Vaknade 9 i morse.. gick till mina föräldrar å åkte direkt till Vänersborg me Farsan å Voitto:)
Vi åkte till Erikshjälpen.. Secondhand affär.
Jag hittadeingen databord därifrån, så vi åkte till ett annat ställe i närheten.
Där hittade jag en svart databord å den verkade bra ;)
Pappa är rolig för han ska jämnt pryta på priset... Det kostade 175kr.
Han sade till dem 150kr?! Å fick för det priset... Hahahhahah!
Han är bra på att pryta ner priser! :D Alltid bra att ta me farsan min, för då får man det billigare ;)
Vi va en sväng till Systemet åxå.. men köpte baaa 2 cider!

Nu e man hemma å har fixat ordning datahörnan.. min nya datahörna! Hehe!
Lyssnar på goooo musik å funderar vart man ska börja....

Ska städa lägenheten. För det ser förjävligt ut här inne! :D
Så här kan de fan inte se ut när man ska ha fest ikväll... hahah!

Måste hämta ut pengar åxå.... Men ska städa först, sen hämta ut pengar.
Dra till morsan å dem.. äta mat där, så slipper göra de här hemma vettöö :D
Farsan skulle bestämma sprit åxå till mej å Verro.
Sen ska duscha, ta på mej finkläder, sminka, fixa håret å sen e det bara att softa tills polarna kommer!

Yeeaaahh ikväll blir det Partyyyyyyyy!!

Just jaa.. fick höra från Farsan att det va pistol skjutande på Plogen igår kväll..
Några araber hade skjutit mot varann. Flera fönster var sönder m.m.
6 personer blev fast av Polisen!
Det va la nåt jävla bråk där.. å sen börja dem hota varann me vapen å det blev helt galet där!
Undrar om någon blev skjuten?!

Det e fan livsfarligt att bo här juhhh!! Shit!
Vänta bara... så en kväll blir JAG skjuten!
Det är jag fan rädd för!
Har tänkt på att jag en kväll sent kör med min moped å då kommer det ett gäng å försöker stoppa mej.
För att sno min moped! Då kommer jag bara att köra rakt mot dem, utan att stanna!
Då händer detta att dem tar fram vapen å skjuter rakt mot mej.... Där ligger jag på marken helt stilla! :(

Vilken hemsk tanke!
Men detta är något som kan hända när som helst..... :(

Jeje.... Ahhh men nu ska jag börja städa här vettuu!

**PARTY** **PARTY MUSIC** **FRIENDZ** **SPRIT** **ÖL** **CIDER** **SAND**

Baaaaaajj!! *Pusssssssssssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0