Nu har man dator hemma - Gött!

Nämen Tjeeeenare!

Idag har jag äntligen fixat datorn hem. Rätt så gött vettöö!
Låna tangentbort av Sigge. Datamus av Grannen Jonas och burken av Karjala :)
Det enda som är mitt är själva dataskärmen och tele2 mobilt bredband... Haha!
Men det e en helt ny 19 tums widescreem LCD skärm och den verka va bra :)
Ska senare när man ha råd skaffa egen dator, en bättre sådan!
Har funderat på att skaffa nytt bättre tangentbord & mus, men får se.
Webcam ska jag senare skaffa åxå.. rätt så gött att ha.. Om man vill visa sej för lite snygga killar vettöö ;)
Hahaha.. Nämen det skulle va skoj att ha cam :)
Ska även fix aett par högtalare så att jag kan lyssna på bra musik genom nätet!
Det måste jag absolut ha... Märkte idag att MUSIKEN fattas juhh på datorn :D

Va en sväng uppe hos Grannen och tjöta lite, samtidigt fick musen.
Karjala kom sedan förbi med datorn.. Hjälpte till att fixa igång den. Snällt av honom:)

Nu har jag suttit här en stund efter det.. åt nyss mackor å drack gröntte.
Nu tog en goo banan-päron muffins som min mormor har bakat.. MUMS MUMS!!
Ska snart dra lägga mej, tror jag!

Men ska chatta lite me polare här nu vettuuu.... :D

På fredag får man lön.. fan va gött!
Ska åka till Överby lördag me Jonsku.. Shoppa sej lite ;)
Fredag ska betala en räkning, shoppa i stan m.m.

Får la dra mej... Vi höres å synes!

*Haaaaajjj å Baaaaaaajjj*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0