*Finska Lejonet*

Det är en vacker symbol.
Det är en symbol som bevisar att jag är Finsk.
Jag kommer alltid att vara Finne.
Det spelar ingen roll ifall jag gifter mig med en Svensk,
jag kommer ändå att vara Finsk.
Jag är en stolt Finne.
Finsk eller Svensk medborgare,
det spelar ingen roll.
Jag är född i Sverige och är Finsk.
Jag ångrar inte att jag föddes i Sverige.
Jag har Finska som modersmål.
Mina föräldrar är födda i Finland.
Det är jag väldigt stolt över!
Mer än halva släkten bor i Finland.
Jag behärskar Finska både i tal och skrift.
Finska är ett vackert språk.
Finska lejonet betyder mycket för mig.
Lejonet är ett tecken på att jag är stämplad för livet!
Jag ångrar inte att jag gjorde lejonet på min kropp.
Jag tycker att det är en fin och häftig motiv.
Det speciella med det är att jag har själv ritat det.
Jag har min egen konst på kroppen!
Jag är stolt över att jag gjorde Finska lejonet på armen.
Finska lejonet är min symbol.

Jag är en Finsk lejon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0