*Jag har fått en gåva*



Min gåva är speciel.
Det är inte många som har den här gåvan!
Det är inte många som förstår och tror på den gåvan heller...
Kan vara lite svårt att förklara för vissa personer vad jag kan med min gåva.
Men det handlar iallafall om: Förmågan att se in i framtiden, tankeläsning (Parapsykologi), Prekognition.
Nu kanske ni förstår lite bättre vad det handlar om?! *haha*
Men om ni tror på mej...?! *vette fasen*

Jag kan berätta lite om min speciella gåva...
Jag uppmärkte detta typ när jag var 12 år.
Jag har börjat se mer och mer nuförtiden.. Jag är van vid det nu.
Märken eller tänker inte ens på det alltid!
Det som jag ser... kan se liksom in i framtiden är inte liksom flera år framåt i tiden,
utan det är typ bara små händelser eller folk man känner som man ser...
Hmm.. hur ska jag förklara?! Det är så svårt......

*Jag kan plötsligt börja tänka på en människa.. en vän, kompis eller bekant och efter nån/några minuter så kan jag se denna person gå/köra förbi mig, eller kommer och hälsar /pratar med mig.
Eller att denna person plötsligt ringer eller skickar sms till mig.

*En gång satt jag i bussen mot Överby tillsammans med mitt ex. Då såg jag i mina tankar/syner att vi skulle stanna för rött ljus och att bron skulle öppnas för en båt skulle åka förbi...... och gissa vad som händer??
Jo, strax efter några minuter händer precis detta som jag såg i mina syner! Alltså det blir rött ljus, bron öppnas och en båt flyter förbi :) *Häftigt va?!*

*En annan gång stod jag vid kassan i en affär och skulle betala... Då såg jag i mina syner att Nina (en bekant) skulle komma in i affären.. Och då händer detta att jag håller på packar upp mina varor in i kassen och hör någon ropa "Ansku!" bakom mig.... jag tittar bakåt och där står Nina och hejar på mig :D

*Detta händer mig dagligen att jag kan se sådana syner och ibland tänker jag inte ens på det....
Jag tycker att det är rätt häftigt att ha den här gåvan!
Jag har berättat mycket för min kusin om detta och hon tror på mig helt och hållet.
Vi två är så lika och tror på sådant övernaturligt m.m.
Vi har mycket sådant övernaturligt i släkten.
Många i släkten har sett/hört andar både på jobbet och i sitt hem/hus.
Jag tror också på övernaturliga saker... tex. Andar å sådant!

*Jag ser ofta syner på kompisar/vänner och sedan efter några minuter träffar eller får jag sms från just den personen.
Detta händer mig dagligen!

*Jag skulle vilja utveckla och forska mera om min talang/gåva och se ifall jag kan lära mig mera om det.
Kankse jag skulle kunna se mera in på framtiden (som min pappa säger/har frågat mig).
Skulle va häftigt om jag kunde spå in i framtiden... Se vad som händer om några år ;) *häftigt*

Jaja.. Nu har jag berättat lite om min speciella gåva som jag är väldigt stolt över att jag har :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0