Ren j*vla isbana i morse!



Fyf*n va det va halt i morse när jag skulle åka till jobbet...
Det hade jag ingen aning om förran jag såg några cyklister som höll på sladda med sina cyklar!
Flera gick med sina cyklar, för dem vågade nog inte cykla i den isbanan.
Det kom en gubbe med cykeln och han höll på nästan ramla omkull när han skulle cykla nerförsbacke!
Fy f*n va hemskt!
Jag höll själv nästan på att köra åt skogen med min moped :/
Det var så j*vla halt!
Det var en ren j*vla isbana att köra på, kan jag lova er!
Sladda f*n flera gånger hit och dit med bakdäcket,
trodde att jag skulle ramla omkull och skada mig själv och mopeden!
Är nog mest rädd för att skada mopeden,
för det blir inte billigt att laga den precis.
Men man vill inte precis skada sig själv heller :/

Jag hoppas att det inte blir så halt nu framför på några veckor iaf.
För vill gärna köra med mopeden ännu på ett tag.
Sen när det blir riktig kyla, halt, is och snö....
då kommer jag inte köra med mopeden!
Aldrig att jag vågar ställa mig på den och köra då..
LIVSFARLIGT!!
Får använda cykeln istället..
som jag brukade göra förut.

Så kan det bli när vintern är påväg......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0