Ölhävers på Sand

LÖRDAG den 28 Mars var det Ölhävers på Sand :)
Man skulle köpa biljett i förväg, men jag å Toni hade
aldrig köpt biljett när vi drog tillsammans med
Jani, Sanna å Goggo dit :D
Fan, vilken kö det va utanför....
Vi fick säkert stå där ute närmare 1 timma!
PERKELE!!
Som tur hade jag med mej min blandning
som Toni fixade till mej innan vi drog ut.
Alltså massor Vodka me slödricka.
Den va SÅ stark att jag hade svårt att
få ner mig flaskan (i början)....
Jani å Sanna tog några klunkar från det :P
Sen nä vi stod i kön, så va d ej så svårt att
hälla i sej det... Haha!

Vakten Thomas stod där framme tillsammans me
en annan vakt :)
När vi stod längst fram så tittade han på mej å sade:
"Määttä" :P
Jag sade till Thomas att jag å Toni inte hade biljett å frågade
om man fick komma in ändå.... då va d lite tveksamt där :/
Men den snälle vakten Thomas fixade så att vi fick komma in ;)

Annars hade jag fan kunnat "hota" han me d där med LINA...
Vad Lina gjorde han för 2 år sen.... Haha!
Det glömmer jag aldrig! Inte ens han... Han håller ju ännu på
att flörta med den Horan :S
Lina e inte den enda han flörtar med på krogen Sand, när han
jobbar som vakt! Usschhaa vilken gubbe!

När vi va inne på Sand så flörtade den jäveln med mej minst 2 ggr!
Perkele Gubbe då!
Varför har han börjat glo å flörta med mej nu?! Inte vill jag att
han ska hålla på så... :(
Han som verkar annars rätt så rolig å schysst snubbe ;)

Jag minns när vi kom in å skulle betala för jackan,
så glodde han på mej å flörta den jäveln!!

Men d va skitskoj att jävlas me han helgen innan..
För när krogen stängdes så stod jag, Verro å Maria
utanför å väntade på Jani å Sanna.
Då knackade Thomas på fönstret å visade
"Fuck You - finger åt mej" då visade jag tillbax :P
Sen bad Maria att skriva på sms å visa genom fönstret
nånting om Lina.... då skrev jag:
"Hur går det med Lina???" haha :D
Han läste, skrattade å visade att "Lina e gravid" ;)
Haha! Fyfan, va rolig han e då! Inte blir la hon gravid
av att suga av han inte....... Hahah daaa!!
Han har humor den jäveln iaf!

Thomas kom ut sedan å tjötade lite...
då sade jag till honom att han kan ju ta Lina ifrån
min bror?! :D Samtidigt nu fick han veta att Matias
är min lillebror (han känner min bror genom byggjobb,
dem har jobbat ihop).
Thomas tycker att min bror förtjänar en bättre tjej,
en yngre!! :) Thats right!!

Thomas påminner om en annan person som jag känner...
en person som jag gillar ;) Säger inga namn, men
DU vet vem jag menar ;) "Ppdsvh!" :D

Just jaa.. de va ÖLHÄVERS denna kväll å d va fan skoj!
Fyfan vilken röj de va på scenen! Shit!!

Ölhävers är ju en jävla Svenneband, dem
sjunger typ bara om ÖL, fitta å sådant! :D
Rätt så kul ändå...

Jag, Jani, Sanna, Toni å Goggo stod typ längst fram
å fyfan säger jag bara!! :D
Man ska absolut inte ha cider/öl i handen då..
Halva cidern från glaset hamna på folket i "publiken"
för alla höll på putta, hoppa där som satan!
Alla putta ju fan på varann så man flög som satan!
Va tvungen att hålla fast vid Jani hela tiden... men ändå
flög/ramla man på golvet flera ggr tillsammans med folket...
Ramla en gång nästan på Jani å kunde fan ej komma upp
därifrån, så man låg där en stund med Jani å några till bredvid.
Folket höll på hoppa på en som satan! :S
När Goggo höll på dra upp mig från golvet så trodde jag att jag
skulle bryta foten där :(
För folk höll ju fan på hoppa på mitt ben när en annan försöker
dra upp mig.. ingen verkade ha nån koll på dem som ramlade
omkull där! Alla va helt galna ju!! :D
Men de va skitkul å jävligt varmt/svettigt :D

Jag drog sen efter ett tag därifrån, för orkade fan ej längre
putta på folk å ta emot "slag mot ryggen",
även Sanna hade försvunnit :S
De va mkt lugnare längre bort, vid baren :)

Det värsta var där att man hade typ ingen balans alls..
Man va tvungen att hålla fast vid nån hela tiden..
Man försökte hela tiden att hålla sig på fötter,
hur svårt de än va när alla höll på putta på varann.

Jani blev ju fan crazy framför mig å höll på hela tiden
putta på folket framför oss..... haha!
Dem bara flög mot scenen :D
Toni hade tydligen åxå puttat på folket vid sidan,
så att hela raden hade ramlat omkull... hahah!!
Fan va skoj de va!! ;)

Man blev ganska full denna kväll...
hade kunnat bli fullare! :P

Kul me riktig live band på Sand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0