Araberna flydde!!

Jaså, arabgrannarna över Mormor flyttade härifrån......
Flydde dem från det arabgubben å Pappa kom överens om bilen?!
Eller var dem tvungna att flytta av nån annan orsak?!

Undrar hur det blir nu med Pappas bil?!
Jag lovar att dem kommer inte synas till nu, så Pappa
får laga bucklan själv på bilen :/
Jävla araber säger jag!!

Vi skulle ändå ha gått till snuten..... Fan!!

Nu äre iaf ledig lägenhet där uppe, men det lär inte va ledigt
för länge... för snart flyttar det nya, jobbiga utlänningar dit upp!

Hmmm... Undrar hur många utlänska familjer som har bott över
Mamma/Pappa och Mormor/Voitto egentligen?! Haha!

För många utlänningar har blivit tvungna att flytta där uppifrån
pågrund av att Mamma klagat på dem... Hon har ringt till Securitas
många, många ggr!! Haha!

Grannen som bodde under mig förut (Killen i min ålder) var tvungen
att flytta pågrund av att han jämnt hade fester hos sig!
Jag ringde till Securitas 1 gång, sen har mina andra grannar klagat å ringt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0