Jag <3 Dig

Ordet: "Jag ♥ Dig"
är en stor mening.
Det betyder så himla mycket.

När man hör första gångerna
"Jag ♥ Dig" från sin Älskling.
Så betyder det ordet så himla mycket.
Det betyder att personen verkligen
älskar dig över hela sitt hjärta.

Att säga "Jag ♥ Dig"
första gången
kan vara lite pirrigt.

Första gången du säger det.
Öppnar du ditt hjärta och visar
din kärlek för din nya partner.

Det är ett stort steg du tar och
ett väldigt lovande tecken.

Jag ♥ Dig
är ett starkt ord.
Det visar din kärlek till din partner.

Våga säga oftare
JAG ♥ DIG
Så lär du förstå att det ordet
betyder mycket för dig
och din Älskling.

Öppna ditt hjärta
och visa hur mycket du
 älskar din partner.

*Jag ♥ Dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0