*Familjen Påväg Hem*

Nu är Familjen påväg hem från KUUSAMO, Finland :)
Dem åkte iväg igår kväll vid 20 tiden.. (kl. 21 i Finland).
Mormor ringde mej idag, på förmiddag och sade att dem
var i Sundsvall.
Då hade dem kört ungefär halv-vägs.....

Undrar hur långt dem kommit nu?! :P

Fyfan, precis nu när tänkte på den frågan,
tänkte på brorsan Marx.....
Gissa vad som händer då?!
Joo, jag får sms av honom och han skrev att
dem är framme typ 22-23 tiden ikväll :)
Komiskt att jag nu igen såg i mina "syner"
nånting hända ;) Coolt!

Skriver med min Bejb på Msn :)
Saknar han skitmkt... :(
Vill ligga å mysa med han NU!!
Men de ska vi göra under helgen, för jag ska åka
till honom på Fredag :)

Fan, va fort dessa 3,5 veckor har gått!
Att Familjen vart borta dessa veckor..... :D
Har ju ändå hunnit med en hel del här!

Verro å Leah kommer imån till Marko,
dem har saknar han.

Familjen har iaf hunnit göra mkt i Kuusamo, med huset.
Även fått en hel del besök av släktingar från Nivala m.m.
Dem har säkert haft en kanon bra Semester :)
Hörde att Johanna har typ badat varje dag, flera ggr om dagen :D

På tal om Semester..... Jag har min Semester kvar ännu, haha!
Min Semester börjar den 7:e September ;)
Fyfan va gött de ska bli med SEMESTER!!! B)
Längtar så jäääääävla mkt! :P

Jaja... Ikväll ska jag iaf va länge uppe å vänta på Familjen :D
Ska bli sköj!

Ska fortsätta chatta me min Bejb å lyssna på musik!

See Ya!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0