Crazy Woman

Fredag blev det lite dricka sej Vodka igen :P
Jag, Veronica och Marko satt hemma hos morsan,
i Marko´s sovrum, drack och lyssnade på musik :)
Jani kom senare dit och vi drog med en gång hem till
han och där var det Party vetja!
Där satt vi hos Jani och drack, även Goggo kom sen.
Vi bestämde att dra hem till mig och dricka.
Men det blev ändringar på det, när Marko plötsligt drog iväg
med min cykel.... (han drog en sväng hem för hämta sprit).
Så vi gick allihopa hem till morsan :D
Vi stanna kvar där och drack istället!
Även Karjala, Jessica, Daniel och en kille kom hos morsan.
Min jävla sprit glömde kvar hos Jani, så hade fan inte
att dricka :/ Så jag fick en grogg av pappa (tiggde av honom).
Sen fick en Vodka blandat i Fanta flaska... (Marko blandat).
Den var så jävla stark!! Men drack typ det resten av kvällen :P
Uscchhhaaa va starkt det var!!
Blev jävligt FULL... Hahahahahahha :D

Under natten när var jävligt full.......
Hade jag plötsligt hoppat på/brottat ner Karjala utan nån
anledning.. :S Jag hade suttit bredvid han och plötsligt hoppat
på honom.... Haha!
Han hade inte vart det minsta beredd på det, så han bara flög bakåt
och jag rakt på honom.. Jag låg över han och gjorde motstånd,
så att han inte skulle komma loss/upp på fötter igen :P
Han försökte med allt, men kunde fan inte komma loss..
Crazy Woman!!
Han slog i huvudet i väggen och glasögonen hade gått sönder :(
Jag skoj brottades med han, tror jag :D
Jag har fan inte det endaste jävla minne av det som hände,
så svårt att säga vad som flög i mig egentligen..
Varför jag bara sådär plötsligt hoppade på honom,
utan nån anledning?!
Hahaha.... Måste ha sett jävligt roligt ut iaf!
Pappa, Jani, Morsan, Marko och dem andra bara skrattade
och tittade på oss.
Jävla Marko hade filmat också, då när jag låg över Karjala
och "bråkade" med han...
Det var fan lite pinsamt att se den videon :/
Men jag lovar, när får möjlighet, så ska fan RADERA bort det
från hans mobil eller/och dator!! ;)
Sådana pinsamma videos ska man inte visa på mig! Heheh!
Men vi har skoj bråkat/brottats förut också, så det måste
ha varit på skoj jag gjorde då också ?!
Kanske jag gav igen efter sist?!

Sist jag och han skoj brottades i fyllan (jag inte så full),
då hade han inte nån chans mot mig!
Han försökte och försökte komma loss, men kunde inte!
Jag hade mina små knep och höll fast han hårt mot golvet.. haha!
Inte visste jag att jag hade mina knep att kunna hålla/göra motstånd
mot en stor kille ;)

Crazy Ansku har jag iaf varit i fredags... *haha haha haha*

Ni får passa er för Crazy Ansku, när hon är full och på G ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0