Katten är borta!

Johanna´s katt SNOBBEN
är försvunnen :(
Han har varit borta nu 3 veckor!
Vi har inte sett/hittat han någonstans..
Vet inte vad som hänt med honom?!
Antingen har han blivit påkörd, nån har
snott honom, nån/några araber gjort honom illa,
räven tagit honom eller vad som helst :/
Snobben var Johanna´s egna kisse.
Hon tyckte mkt om sin katt!



SNOBBEN är/var tiger randig,
ett år gammal, lagom stor, grön/gula ögon,
en ny halsband me diamanter på.
Han är väldigt snäll och lugn kisse :)

Har någon sett honom?!

Jag är så jävla less på att våra katter
jämnt ska försvinna, bara sådär :(
Nu är det 3:e katten som försvunnit
från min familj!
Perkele dåå!
Först försvann Misse (min favorit kisse),
sedan Mikki (han var bara kattunge, de var
Matias fel, för han öppnade balkong dörren!).
Sedan nu SNOBBEN :(
Alla har varit hankatter som försvunnit från oss!
Från mormor har det också försvunnit 3 katter :/
Först Ida (mamma katten till Smullan,
som dem har nu).
Sedan Pelle (Smullan´s unge).
Till sist Tiger (Tiikeri) den stora tiger-randiga katten!
ALLA bara försvinner sådär,
det jävligt tråkigt :(
Tiger var pappa till Snobben.
Dem var så lika :D

Men varför just Snobben?!
Han som var en av mina favoriter bland
min familj´s katter..
Han var så snäll, lugn, rolig, fin kisse.
Han var som en stor nallebjörn
när man höll han i famnen ;)

*Miauu* *Miauu* *Miauu* Miauu* Miauu*

Jag & Johanna drömde samma natt om att
Snobben kom hem igen, det tyckte
jag var lite speciellt.
Varför drömde vi båda om liknande dröm?!
Kan drömmen betyda någonting?!
Vad isåfall?!

Cissi  (mamma´s katt) letar efter han jättemkt,
saknar sin lekkamrat och sin syskon!
Dem var så tajta dem två. Sov bredvid varann och allt.
Hon har jamat efter Snobben hemma.. :(
Hur ska det bli när Hunden Repsu också ska bort?!
Cissi kommer ju leta efter Repsu sen också.
Repsu som vart en "mamma" till dessa kattungar :D

Jag hoppas att Snobben kommer hem igen...
SNÄLLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0