Nu har denna dag också runnit iväg!

Hallojsan!

Hure d me er?!
Häre d bra, fast lite ont i ryggen :/
Har ju jobbat och slitit mkt idag.
Jobbat Stavre 2 tim (som vanligt),
Städhuset Väst..
2 hemservice 2+2 timmar!
Furulundsvägen
och
Peter Baggegatan.
Även jobbade igår 4 timmar
för Städhuset Väst :)
Nu börjar det komma mera jobb
från Städhuset Väst.
Även verkar se positivt ut
från StädSystem.
Var till Maria Alberts VC
eftermiddag och hämtade
nyckeln för imån bitti.
Ska jobba 2 timmar där imån.
Då kom chefen Lotta där
och sade till mig att hon hade pratat
med min chef Susanne,
angående städningen där.
Så min chef skulle prata med mig :)
Så det verkar som om JAG
ska börja städa på
Maria Alberts Vårdcentral :)
Det skulle verkligen vara
SKITBRA!!
Skulle vara skönt att jobba
varje dag 6 timmar!
Sen även ibland blir extra från
SHV.
Speciellt under sommarn,
kommer vara tillgänklig för extra jobb.
Ska försöka jobba mkt under sommarn,
så tjänar bra pengar..
Åker till Bulgarien i September
tillsammans med min kusin ;)
Under sommarn kommer även vara
2 lägenhets vakter + djurvakt.
För min familj + mormor
åker till Finland.
Det blir mkt för min del
under sommaren!
Haha! Hehe! Hihi!
Men det gött ska ni veta :P

Jag är en person som vill slita och jobba,
jag är en person som verkligen
jobbar hårt!
Det lönar sig att jobba hårt.....

Tycker att dagarna bara rinner iväg..
Hinner inte med längre!
Hade fan punka på cykeln idag också :(
Perkele!!
Fick fan gå från Peter Baggegatan till
Maria Alberts VC, sedan hem till morsan.
Pappa lagade däcket, så nu hoppas man
att cykeln fungerar ett bra tag till,
annars jävlar :@
Jag kan ju fan inte leva utan cykeln heller,
använder det dagligen!
Till jobbet, affärn, ärenden osv.
Vill köra med min MOPED,
men fan då, måste vänta tills fixat
förarbevis utbildning
och fixat ny batteri.
Sen ska fan ut och köra :P

Nu ska gå dricka gröntte.
Vi höres och synes.

*Baaajbaaaajjj*

*Puss och Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0