Sööööööndag!


Goddagens! eller rättare sagt Godkväll :D

Här sitter man nu igen å skriver...
Men vad annars skulle man kunna hitta på?! Hmmm...
Okej, egentligen har jag saker att göra, men orkar ej just nu lyfta på arslet
å sätta igång med nåt annat.. *haha*

Skriver ju med grannen Jonas på msn nu, även me Verro :)

Idag har "tränat" me vibrations-bältet (Vibra Tone) på magen 3x30 min.
Samtidigt läste på kussans brev :)

Sen gick ut på promenix + jogging runt kyrkogården :)
Den här gången joggade rätt mkt å det kändes bra!
Det va fint väder å allt :) Men de va ändå kyligt!

Tog bilder på Jonna´s blommor me digitalkameran.

Efter promenixen gick direkt hem till morsan å åt lite mat.
Hon ringde mej tidigare å bad mej komma äta sen.


Kom nyss hem... å här sitter man å lyssnar på musik :D

Ska tvätta ikväll fr. kl.19-22.. så ska lämna tvätten ner sen å börja
dammsuga å göra de lite frächt här hemma :)

Blir en dusch senare.. fixa fram kläder till imån bitti, glo på TV, sitta
på nätet å sen gå nana sej :P


Imån blir de jobba som vanligt på Stavre.
Cykla till Ams, för måste va där kl.10 (varje måndag).
Sen ringa till Kungsbackens körskola å fråga dem om Förarbevis Utbild.
För skulle göra de i början av Feb....
Jag hoppas att jag får en tid å att det blir senast nångång i Mars :)
För saknar att köra me min älskling *haha*
När gjort hela provet, fått kortet å fixat nytt batteri, då ska jag fan å me
ut å köra igen! Ska bli skoj! *längtar*

Samtidigt får veta nu när Sanna kan komma hit i Mars.
Hon ska komma å bo hos mej nån/några veckor :D
Hahaha.. nu när skriver om henne, så måste hon bara logga in å

terrorisera mig på msn!! *haha hehe hihi*

Hon är bara sååååå gullig!! ;)

Me like that biatch!!! ;)

Ska även träna+simma imån från kl.13-15. *göttigött*


Skriver me Sanna, Verro å Jonas nu på msn, va trevligt :D
Kul att alltid skriva med nån/några....

Igår var det trevligt... va hos morsan å dem på kvällen å umgicks.
Dem drack, men inte jag! Jag va nykterist igår, även under hela helgen!
De bra de! Nångång måste jag åxå hålla mej borta från ALKOHOL!!

Jag satt hos dem till 12 på natten, sen sprang hem (joggade)...
för de va kallt ute, sen även hade mina "tankar" om att en viss person
skulle sitta på nätet å skriva till mej.... ;)
Ååå det stämde, jag hade rätt!
Den här personen satt inne på msn å hade skrivit till mej..... *hihi*

Så vi skrev en stund under natten...... *najs* *Me like it very much!!!!*

Jajamen, nu ska dra mej här å fortsätta chatta me polarna :P

Ha En Trevlig SöndagKväll Allesammans!

Puss*Kram från ANSKUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0