**Finland have realy white Winter**

FINLAND har verkligen riktig Vinter!
Där finns det alltid SNÖ.
Varför kan det inte vara sådan Vinter här åxå?!
Perkele!
It sucks!

Här är 2 fina foton från Pappas
ställe i SUOMI :)

NIVALA
Lampela
*vinter-2009*


Stugan i Lampela
Hela släkten får använda det :)


Lilla gröna stugan *bakom* är min Farbror
Voitto´s lilla stuga.
(Mormor & Voitto).
Den runda "stugan" är Grillstugan "Grillimökki" :)
Släktingarna byggt själv.

//Nu blir man sugen på att sitta i Grillimökki tillsammans med
släktingar å grilla korv :P//

Jag minns hösten 2007,
när Jag å Sanna satt inne ensamma i Grillimökki
(1:a gången jag satt där inne)
å grillade korv :D
De va riktigt trevlig å skoj stund tillsammans!
De måste vi göra om ;)


Fotorna tagna: Carina Laakkonen

*Puss å Kram // Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0