NyårsAfton :)


På Nyårsafton vakna man vid 12-13 tiden.
Åt frukost, satt framför datorn å skrev med polare :)
Lyssna på högmusik å det va gött som fan!
Tog sedan en dusch, tog på mig finkläder, sminka mig
å till sist fixa frillan.
Öppna min 1:a cider *X-cider* å njöt av den :D
Goo som fan! *nami nami*
Sen drog hem till mina föräldrar, för storebrorsan *Marx*
skrev på msn att komma sej dit å lira lite Wii me han :p
Wii e skitkul att spela faktiskt! :D

Jag fick många gulliga nyårs-hälsningar från vänner, bekanta i Suomi osv :)
Tex. Pessica skicka: "Haha.. du är gullig Gumman ;)".
Verro: "Gott nytt år gumman. Puss".
Grannen Jonas: "Gott nytt år på dig med! Många kramar till dig också söta granne!".

Det var skoj hos mamma i början, för man satt där med föräldrarna å drack.
Satt ibland hos brorsan, i sovrum å lyssna på goo musik, jättehögt!
Han hade riktig braaa gooo TRANCE, DANCE musik hemma!
Så de va riktigt gött att sitta där å digga ;)
Sen kom även mormor dit.
Jag åt lite mat där åxå. Pappa hade lagat goda
KYCKLING-CHAMPINJONER-CREME FRAICHE me RIS :)
MUMS VA GOTT DE VAAA!! *SMASKENS* :p

Kvällen hemma hos päronen var bra tills det blev en överraskning när jävla
lill-brorsan *Matias* kom med sin jävla fitt-kärring!! *Lina* :S
Allting gick åt skogen när hon kom dit.... Fyfaaaaaaaan!!
Hatar den jääääääääävla HORAN!! Jävla SLYNA!! SLAMPA!!
Mormor å mamma ville se deras ringar... För idioten till lillebror har gått
å FÖRLOVAT sig med den jäävla slampan!!! :(
Dem förlovade sig på nyårsafton! Fyfaaan, säger jag!
Han förstör sitt liv.. eller rättare sagt HON förstör hans liv!!!!
Jag å Lina är ju OVÄNNER efter en sak som hände på en fest.
Efter det har jag hatat henne så jävla mkt!
Så hon vågar ju knappt komma hem till mina föräldrar, när hon vet
att jag e där :D
Igår våga hon knappt komma till köket, där jag satt *haha haha*
Men när hon kom dit å skulle visa ringen för min mormor.
Då satt jag bara där med min mobil å varken titta el. sade nånting till henne!
Mormor, mamma å pappa gratulera min bror å Lina.
Mormor sade till mig att åxå gratulera dem....
Då sade jag bara att: "FAAAN HELLER!!". :D
Jag gratulerar ALDRIG min bror eller henne!!
 Hon kan dra åt HELVETE!!! :@
Kommer ALDRIG acceptera henne. Bli kompis med henne el. ha
nån kontakt alls med henne.... ALDRIG I LIVET!!!
Hon ska fan inte bli släkt med mig!! Fyfan!!

Iaf så när Lina å Matias kom till köket, så kunde jag ej sitta kvar där mera :(
Jag drog därifrån, gick till brorsans rum, satt där å digga till musiken :D
Satt där resten av kvällen tills klockan var över 22.. För sen ringde kompisen
Jani å vi skulle mötas nånstans å dra till en FEST ;)
Jag drog därifrån utan att säga HEJDÅ :p
Men strax innan jag drog så kom pappa in i sovrummet å ville prata me mej.
Han sade att jag måste bli vän med Lina, att vi måste reda ut det här å bli kompisar
igen.. din bror vill det osv.
Jag sade bara att: "Jag vill inte prata med henne. Kommer ALDRIG bli kompis med henne igen!
Jag skiter i henne! osv".
Vafaaan då... :S Varför ska mina föräldrar försöka lägga sig i detta att vi *Jag å Lina* ska
bli kompisar igen å att jag ska acceptera deras förhållande?!
Faaan heller!! De kan glömma det!!

Jag mötte Jani, Goggo å Johan å sen drog vi vidare till Sylte.. Vi gick dit hela vägen.
Det var en fest i Sylte :) Kände bara en som var på festen.. Jonna Timonen.
När klockan tickade 12 slaget så skrek vi allihopa: "GOTT NYTT ÅR!!!!".
Sen gav Goggo en PUSS till mig.. *hihi*
Eller rättare sagt ett HÅNGEL.. *HAHA*
Han hångla med mej å det var det nya året 2009 ;)

Det nya året börja iaf bra.. med en kompis HÅNGEL!! *haha haha* ;)

Vi drog vidare sedan till kronogården...
Hos Johan´s föräldrar. Där va de party pågång *hehe*
Men Jani stanna kvar i Lextorp, han dumpa oss!
Eller vi dumpade han :D
Så det var bara Jag, Goggo å Johan.
Jag har festat med grabbarna detta nyår!! *skoj*
***Ansku å grabbarna vetttuu***

Jag drog hem sedan.... gick ensam.
De va ej så långt att gå!
Kom hem vid kl.03.10...

Alltså jag drack 2 cider å nästan en hel flaska Vodka,
men konstigt nog blev fan knappt full!! *haha*
Varför?! Jag borde egentligen va jävligt full vid det laget.
Men det kanske berodde på att jag mådde dåligt el. var så förbannad/arg
på Lina, jag gick en hel del under kvällen/natten, åt lite hos Johan´s föräldrar.
När jag gick hem, kände jag mig fan nykter :D
Nu har iaf det nya året kommit å jag hoppas verkligen att det blir ett bra år!!
Önskar att alla får ett bra nytt år 2009.

***Många härliga nyårskramar till er alla mina bejbz***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0