Saturday "morning"

Hyvää Huomenta!

Vaknade kl.12 å satt mej framför datorn :)
Här sitter jag å lyssnar på gooo musik, Finsk musik ;)
Nu är klockan såpass mkt att man kan höja volymen.. Gött!!
Funderar på att OM man ska äta nånting snart el. OM jag drar bort
till morsan å äter..... :D Hmmmm....

Igår firade morsan, farsan, Marx å gänget mormors födelsedag,
för hon fyller 64 år på tisdag :)

GRATTIS GRATTIS mormor på födelsedagen i förskott!!

Dem hade käkat Prinsesstårta, goda mackor me räkor, skinka,
ägg, majonäs, tomat m.m på *smaskens*
Mormor ringde mej igår kväll å bad mej komma dit, men jag tackade NEJ.
Hon ringde även under dagen å bad mej komma....
Men jag ville ej gå dit.... 2 orsaker!!

* Den ena var att jag håller på "bantar" nu, så vill fan ej äta massor
gottogott nu å dricka alkohol!!

* Den andra orsaken var att jag trodde att HORAN å min bror skulle komma dit!!
(tydligen hade dem ej kommit, för dem skulle på nån fest).

Mormor ringde i fyllan till mej igår å bad mej komma idag istället.... :D
Kanske drar dit bort en sväng, samtidigt får lite promenad.

Igår va jag vaken till halv 2 :)

Jag började med styrketräning & simning igår igen ;)
De va gött som fan!!
Styrketräna i 45 min (olika maskiner).
Simma 30 min.
Bastu 20 min (låg där å de va gött som fan).

Träffade Stor Marko å Alex när tränade :D
Har ingen spec träningsvärk nu... Gött!!
Måndag blir de nog träna igen, OM inte har fått jobb från SHV (Städhuset Väst).

Idag blir de att städa här lite, träna hemma, gå på promenad runt kyrkogården,
gå en sväng hos morsan, sitta på datorn, glo på TV & lyssna på hög musik :P

Jahapp, nu ska ej skriva mera för denna gång...

See Ya!!   Haaaajjdååååå!!   *Trevlig Lauantai*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0