Hon är SÅ jävla FALSK!!

Jag förstår mej inte på den jävla idioten, HORAN som min bror förlovat sig med.
Varför går hon å snackat skit om mej till min mormor å mina föräldrar?!
Är hon inte riktigt sjuk i huvvet eller?! :S
Hon e ju helt störd!
Hon e så jävla feg att ej våga komma själv till mig eller Verro berätta vad hon känner
och tycker, istället ber sin kompis från Göteborg att sms:a oss :/
Att vi ska låta Lina vara ifred... Att vi snackat skit bakom ryggen på henne, skrev hon!
Fyfan säger jag! Så jäävla fegt å omoget av Lina, så kallad HORA.

Jag å Verro snackade fan inget skit om henne den dagen (hos min mormor)..
Men däremot snackade vi allt om otrohet å sådant.. :D
Att vi ej gillar folk som är otrogna!
Den jävla slynan har lyssnat på allt vi pratat om i köket då..
Sen tar hon illa upp av det vi pratade om otroghet! ;)
Hon kände sej drabbad.. För att hon varit OTROGEN så många gånger nu!!
Hahahahahha :D HORAN LINA!!

Men nu har hon iaf gått å snackat massor skit om mej till mina föräldrar + mormor,
då när dem varit hos dem å druckit!
Att hon vågar öppna sin stora käft å snacka skit om mej.. fyfan vilken slyna!!
Det e ju hon som ska beteer sej som en vuxen.. hon e ju fan 27 bast (28 i år).
Men ändå beteer hon sej som en jävla 15 åring! En omogen liten skit är hon!
Jävla CP-barn!! Damp-barn!!
Hon hade hittat på några sms å visat åt min mormor.. å jag hade fan inte ens haft nån
jävla kontakt med den HORAN efter att vi blev ovänner! Hade varken skrivit, pratat el.sett henne
efter det... Så kommer hon plötsligt med sjuka påhittade sms! Sjukt!
Å nu har det blivit värre!
Hon har berättat om en sak som hänt mellan mej å en annan... till min mormor.
Alltså det var ju en privat sak som hon aldrig fick berätta för någon!
Nu vet min mormor å mina föräldrar om det.. IDIOT!!

Okej, jag skiter i det.. men jag pallar inte med den HORAN att hon går till mina
föräldrar å snackar skit om mej!! :S
Att mina föräldrar lyssnar på den falska kärringen!
Nu sade mamma till mig i torsdags att "Ni får lägga av båda två att snacka skit bakom
ryggen på varann.. Jag lyssnar & tror inte på nån av er!!".
Alltså, tror inte min egen morsa på mej eller?? Det e isf sjukt!

ALLT det jag har berättat om LINA till mina föräldrar, min bror, kompisar osv
är fan SANT!! Det e fan inga påhittade saker!
Jag e ingen falsk idiot som kommer med falska påhoppningar om Lina!
ALLA som känner Lina, vet ju hurdan hon är, vad hon har gjort, vad hon kommer
göra om å om igen osv.
Det e HORAN LINA som e den falska kärringen här, som bara snackar skit bakom
ryggen på en! Man ska aldrig lita å tro på henne.
Hon snackar så mkt BULLSHIT!!!

Hon har varit OTROGEN mot min bror 3 gånger!!!
Det har hon erkänt för en kompis (dem e inte kompisar längre).
Jag har varit med henne de 2 gångerna hon var otrogen, knulla med en annan kille.
Jag förstår mig inte på min bror som förlåter henne efter alla dessa gånger?!
Hur kan han vara så snäll å förlåta den här slynan?!?!
Han borde inse att hon e falsk, ljuger om saker, kommer vara otrogen om & om igen osv.
Men tyvärr är min bror blind... Han tänker inte med hjärnan, utan med kuken!

Tyvärr blev det tjafs om detta.. Lina & min bror en helg här (2 v sen)..
Då skrev min bror sms till mig:
"Om du inte kan acceptera att vi är ihop, så får du skylla dig själv!".
Då skrev jag ett långt sms tillbaka.....
Så nu betyder det att jag typ förlorat kontakten med min bror!
Min andra lillebror :(
Vet ej vad göra.... men slynan vinner inte, om hon tror det!

Hon kommer få igen å rejält åxå!
Hon bråkar med fel person.. eller fel personer!!
Så passa dej riktigt noga din lilla skit!!! :S

*Arg på den HORAN.... Lust att slå ner idioten!*


Mitt motto: *En gång otrogen, alltid otrogen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0