*Bussresan hem, sprängande huvudvärk & Ipren*

Ja, vad ska man säga om bussresan hem från Gråbo?!

Det var f*n jobbigt!!
Tänk er själva att ha sprängande huvudvärk, sitta i en buss över 40 min
från Gråbo till Göteborg.
Sen missa precis den j*vla bussen till Trollhättan, bara för att den
j*vla buss chauffören tjafsa med en passagerare!
Han stanna bussen vid en busshållplats, gick bak i bussen och börja
tjafsa/tjöta med en passagerare som hade problem med att betala.
Han försökte betala genom sms, men det gick tydligen inte,
så det blev tjafs om det :/
Där tog det minst 5 min extra, irriterande!



Pågrund av att missa den j*vla bussen till Trollhättan,
så fick jag f*n vänta 1 timma extra på Nisse Centralen :(
Det var både jobbigt, irriterande, ensamt och tiden gick långsamt!!
Fick sitta där tills nästa buss som kom 21.45, sent!

(Låg på en bänk i Nisse Terminalen... Lyssnade på musik &
glodde på folket, boring!)


Sen fick man sitta i buss 600, 1 timma och 20 min!!
Det var jobbigt, för man hade sprängande huvudvärk :(
Jag tog 3 Ipren under kvällen (2 hos Stefan + 1 i bussen),
tog även 1 Alvedon innan gick och lade mig.



Det enda Ipren hjälpte mot var faktiskt ryggbesväret.
Hade ju ont i ryggen, spec när ska sitta still länge.
Nu när hade tagit dessa Ipren, hade inga problem alls med
ryggen under resan hem :)
Det kändes väldigt skönt faktiskt!



Det hela är inte över än, utan det fortsatte bli jobbigt.....

Precis när vi var nära Drottningstorget, så åkte både
Sylte och Lextorpsbussen.... och det var f*n dem sista bussarna!
H*lvete också!!  :/
Man fick gå ensam mitt i natten med sprängande huvudvärk ända till morsan.
För var tvungen att hämta hemnyckel + mopeden därifrån!
Störa familjen mitt i natten, när dem ligger och sover, inte kul.
Men som tur var inte alla och sov, lillbrorsan öppna dörren :)

Lite irriterande va?!
Jag gick f*n förbi Sädesbingen bara för att ta kortaste vägen till morsan.
Då hade man lust att dra hem direkt, men näe... Man var ju tvungen att
hämta j*vla hemnyckeln för att komma hem!!
Tog 25 min att gå från torget hem till Morsan.
Det var skönt att sen köra hem med mopeden :)

När kom hem, mötte mina 2 hårbollar vid dörren :D
Dem hade saknat mig! Hehe!
Tog en snabbdusch och sen gick och lade mig på soffan.
Tittade på TV liten stund, innan somnade.

Det va f*n en jobbig resa hem...... men jag överlever :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0