Midsommar 2009

Midsommar 2009

Midsommar firade jag i Gråbo,
hos "kusinen" Linda å hennes pojkvän Micke.
Jag åkte dit redan i Torsdags, med tåget till Gbg.
Tog bussen till Gråbo från Gbg.
På kvällen i Torsdags tog jag, Linda å Micke några groggar
ute i verandan :)
Sedan gick vi en sväng till Mare å compani.
Satt där några timmar å drack tillsammans med dem.
Skoj kväll.

På Midsommarafton (fredag) åt vi grillat..
Potatis, köttbit, sill i krämsås, sallad, tomater m.m.
Det va så gott! Mums!
Jag lärde mig att äta sill också,
det var två olika sill i nån krämig sås.
Så det va gott faktiskt!
Gillar ej annars sill.
Efter maten börja vi grogga :P
Vi satt ute i verandan och hade skitskoj :D
Stefan (Linda & Mickes bästa kompis) kom sedan också :)
Även Dennis (deras kompis) kom.
Vi satt där å hade skoj, sedan senare på kvällen kom även
Mare, Marko, Tomas & hans tjej :)
Emelie, tror jag att hon hette :D
Även Mervi, Jaana å Jonna dök upp under natten.
Vi hade en superskoj Midsommar faktiskt :)
Jag hade skitskoj hela kvällen/natten ;)

Vi dansade, sjöng, drack, tjötade, skrattade och hade roligt.










På Lördag drack vi också, men då var det bara
Jag, Linda, Micke å Stefan :)
Jag drack 3 dar i rad... Haha!
Men det va skitskoj! :D
Åkte hem igen i Söndags...
Farsan, Brorsan å syrran kom hämta mig
på kvällen där.

Mkt trevlig å skoj Midsommar firande
i lilla Gråbo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0