Brorsan tog STUDENTEN!!

MATIAS TOG STUDENTEN DEN 5/6-2009


Gick på Byggprogrammet på MÅG.
Nu är han murare och en duktig murare också!



Studenttårtan & hemmagjord Smörgåstårta.
Smaskens va gott!



En stilig, snygg Student


Morsan & Matias :)


Student Festen började kl.17 hemma hos familjen.
Vi hade Partytält ute..
Champagne, Likör, Vodka, Jordgubbar, Lime,
Läsk, Tårta, Smörgåstårta, Chips, Godis,
Kex & Småkakor och mkt annat gottigott.


KIPPIS JA KULAUS!
SKÅL!


Studenten tog ett foto på sej själv :D


Brossan me sin Slyna!


Färska jordgubbar är smaskens!


Matias, Matti, Linda & Lina


Matias jävligt full... Haha!


Dricka Skumpa!


Matias skålar & sjunger..

* Jag har tagit Studenten
Jag har tagit Studenten
Jag har tagit Studenten,
fyfan va jag är bra! *

Han va så rolig i fyllan...
Höll på dansa, sjunga & skåla
hela tiden :D

Skoj att brossan tog STUDENTEN!!

Nu är det Mattis & Johannas kvar..... *hihi*

GRATTIS brossan för Studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0