Cruising 2009

Raggarbilar, fullisar, Eddie Medusa, öl,
fyllebråk och sol - Cruising Trollhättan.

Visst är det skoj att se på dessa
fula, fräcka, gamla, nya raggarbilar
av alla sorter ute i centrum varje år.

Snuten som ber folket att hälla ut sina öl,
fullisar överallt, körv me bröd,
fyllebråk, raggarmusik,
sitta på gräsmattan med ett stort gäng polare
och bara bärsa å hade gött ute.

Så är de varje år!
Inte kan man låta bli att va nykter den här dagen inte!
Fast man hade planer på att vara nykter i år :D

Bira Bira Bira!
Bärs Bärs Bärs!

Fast för min del blir de...

Cider Cider Cider!
Vodka Vodka Knasfull!! ;D

Näädå, denna gång blev man knappt på kanelen ens,
men hade juhh ej mkt att dricka.
Drack 2 groggar innan drog med cykeln iväg mot stan,
i stan blanda ungefär 2-3 "groggar" i Fanta.
Så det blev go dricka!
Drack även 2 cider.

Så 5 groggar + 2 cider blir man la fan inte full av!! ;)
Så är de när man tål alkohol.

Förra året var man så full, att man "tappa" bort sin kompis-gäng,
mitt i natten, satt kvar där i gräset typ med andra, som man ej kände,
förutom Mattias då, som gick i min klass :P

Då drack jag MKT!! Å de va skoj också!

Tog lite bilder i år, när satt med lite polare
ute vid gräsmattan, Folketspark :)

Min 2:a grogg :P
Fick det fräcka glaset av Farsan.


VERRO                                               ANDREAS
 
LILL-JOHNNY              ANNA                    LINA

LILL-GRABBEN           VIRRE         LILL-JOHNNY

JAG SJÄLV

LILL-JOHNNY                                 ANNA          SEBBE       LINA


Träffade på massor mer bekanta, vänner å polare.
Bla. Helle, Tvillingarna Tommy & Jonny,
Linda & Jonny, Lars & Gunilla, Johanna, Anders & sin storebror Peter,
Robert, Dan, Patrik, Maria, Dennis, Mörk-Magnus, Emelie m.m.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0