Party Hos Mej

Tjenixen!

Sitter här vid brossans dator :)
Väntar på att det ska bli dags för Party!
Drack cider igår med, men det va chill. Ikväll blir det nog mera röj hos mej...
Kommer några stycken, bla Stefan, Verro, Jani, Karjala å Marx.
Kul att Stefan kommer hit första gången, han har alltså aldrig vart i Thn förut :D

Funderar på att ta me min Vodkaflaska, för 4-5 cider lär inte räcka för ikväll, haha!
Det blir man ju inte full av. Har 2 flaskor här hos Morsan som jag egentligen tänkt
spara till senare, tex. till Fallens Dagar. Men får la ta ena och spara den andra!

Skit, va VARMT det är nu iaf, äntligen SOMMAR!!! B)
Älskar sommarvärme, men då får man ofta lust att bada.
Blev sugen på att bada idag, när såg ungarna (Jonsku & Leah) svalka sig förut :P
En goo iskall cider skulle smaka gott just nu. Men ska ändå vänta me att dricka än....
Max 1 timme, sen fan ska jag börja dricka sej ;)  Åt grillat förut också, mums!

Brossan, Verro å jag spelade lite boulespel ute, det va rätt skoj.
Vi tänkte kanske spela Boule el. Kubbspel sen i fyllan, det vore skitskoj :D

Jag har iaf blivit brunare igen... känner vid axlarna att det bränns lite! B)
Jaja, ska dra mej hemåt snart, lyssna på goo musik, ta min 1:a cider å njuta.
Åker bort å möter Stefan sen i Rese.

Party Is Going On!! Yeahhh!!

*Puss & Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0