Buddy´s + Sand

FREDAG:

Åt jag, Sanna å Verro tacos hemma hos mäj.
Det var jävligt smaskens!
Sen blev det förfest, hos mäj.
Vi 3 satt tillsammans å lyssnade på musik,
tills grabbarna Karjala å Jani kom, även Jessi :)
Sitter hemma hos mäj tills det e dax att dra sej mot

centrum....

Hinna sej dricka 3 cider + en grogg ;)

Men fullan känner man icke av!

Jag, Verro å Sanna drack av Verro´s

7,0 % cider på vägen dit.


Vi mötte Maria utanför Buddy´s :)

Angelica kunde ej hänga me pågrund av att

hon skulle jobba natt.

Så Maria kunde hänga me oss istället.

Det va trevligt!


Första gången på Buddy´s för mäj då ;)

Det va asskojjj!!

Vi tog 2 timmar på 1 bana :)

Kostade 680kr å det delade vi på 6 pers.


BRUDARNA skulle krossa GRABBARNA ;)


Det gick faktiskt jävligt bra för oss... alla :D

Jag vann över bowlingen och fick

sammanlagt 7 STRIKE ;)

Whooooowww, inte visste jag att ja va SÅ duktig!

Haha!! Hehe!! Hihi!! Hoho!!

                            


Jag er BEST!! *hihi*

Im the winner!!

                                  

Karjalalla vitutti kun voitin ja sain niin
monta kertaa STRIKE :D

• Ansku 1:a
• Maria 2:a
• Verro 3:a
• Karjala 4:a
• Santtu 5:a
• Nani 6:a (sist)


Det va askul att spela DiscoBowling på Buddy´s.
Detta var 2:a gången jag spelade DiscoBowling.

Vi tog en hel del bilder + 1 video när vi bowlade..
dem kommer upp på min Face senare :P

Efter bowlingen drog vi till SAND.

                             

I början var det inte möe folk där,
men det kom mer å mer senare.
Det va rätt så lugnt på Sand.
Drack rätt så möe glas cider, men blev aldrig full.
PERKELE!! Why?!
Jävla vakten Thomas tog bilder :P

En 24 årig kille bjöd upp mäj på dansgolvet, haha!
Jag sade NEJ först flera gånger, men sen "drog"
han med mäj dit.... haha! haha!
Han va rätt rolig! Kände ej han.
Kul att NÅN ville bjuda upp mäj iaf.
Oki, visst tjötade Karjala på mäj åxå flera ggr,
men jag sade hela tiden att:
"NEJ, jag dansar fan inte nykter ;)".
Han blev rätt så svartis nä dansade mä killen :D
I dont care!!

Thomas fick 2 bra foton på mäj... haha ;)
Finns på Face, Sandkrogokafé.


Jag å Karjala på soffan, gullit ;)


Verro, JAG å Maria dansade me 2 killar ;)
(blonda killen bjöd mäj på dansgolvet)

Maria å Verro :P

Sanna å Jani kom tyvärr aldrig på bild, men dem
hade ju fullt upp mä varann....... haha!! ;)
Gullit Gullit!!

Jaaa, jag vet att jag jävlas mä dej kussan jämnt
å I like it! A lote!  ;)

Moahahahahahhaha!!

Det va en SKOJJJJ kväll man fick
tillsammans mä sina polare å sin kussa ;)

Me like it!!

Efter krogen drog vi hem....

Me and Sanna gick å lade oss (ensamma, bredvid varann).
Hahahahahah!!

///Ansku The Party Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0