Fredag den 13:e!

*FREDAGEN DEN TRETTONDE*

Jobbade mina enkla 2 timmar.
Drog tillsammans med Sanna till centrum.
Till banken-affärn-systemet.
Tog buss hem till familjen.
Jag å Sanna åkte med mormor till Willy´s.
Handlade mat hem å till mormor.
När vi kom hem, drog vi till
Pizzerian Paris - käkade varsin feeeet Pizza :P
Sen kom vi hem, Sanna tog en dusch och
jag kollade igenom Jaakko´s/Sanna´s USB-minne.
Sen tog jag en dusch, sminkade mig, fixade frillan.
Sen var vi klara och väntade på att folket skulle komma,
så att festen skulle börja ;)

Hade goo musik på och den dunkade rätt så högt!
Brorsan Marx kom först, sen kom Verro å Maria :)
Stor Marko å Nina kom och till slut kom grabbarna
Karjala å NaniBoy ;)
Nu var festen igång! Göttigött!!

Jag drack goda cider, sen Vodka ;)

Vi var hemma hos mej tills klockan blev 23...
strax efter 23 drog vi hem till morsan,
hela gänget! Utan att meddela nån där hemma :D

Där borta var Mamma, Pappa, Mormor, Brorsan Matti,
Brorsan Matias å hans slyna :P
Alla var rätt så fulla där borta!
Själv var jag knappt så full ännu, men man blev
JÄÄÄVLIGT FULL där borta sen! Haha!

Var nog alldeles för full för börja bråka med Horan
och min brossa!! :S
Egentligen skulle jag prata med brossan, men han var
så jävla uppkäftig (som vanligt) mot mig å diggde stryk,
så jag var "tvungen" att bråka med han :D
Tydligen hade fan hoppat på/puttat ner han å sen höll fast han
på golvet (jag typ över han) hahahahhaha!!
Sen hade han kommit upp...
Jag hade flygit på han igen och vi slogs, han puttade ner mej
sen å jag satt där! Blev väl förbannad där å försökte hoppa
på han igen, men då kom typ pappa eller nån å stoppade mej!

                                    

Hade typ innan där bråkat med Lina (Horan) och puttat till henne
också..... haha! Det förtjänade hon faktiskt efter ALL SKITSNACK
hon gått berättat åt mina föräldrar!!
Tyvärr är inte allt skitsnack hon berättat för dem,
men hon har ingen rätt att gå berätta all det som jag berättat åt
henne förr, till mina föräldrar!
Det är ju fan privata saker som dem inte har något med att göra :S
Därför är så less, förbannad, arg på den HORAN!!
Orkar inte visa nån respekt åt henne efter allt detta hon gått
å sagt åt MINA föräldrar!!! VITTU!!
Hon kan dra åt ******* !!

Även Store brossan hade kommit å "bråkat" med mej,
så hade även han flygit på golvet när jag blev förbannad
på han också :D
Inte är jag nån att tjafsa med inte...
Man får akta sej för "lilla" mej, jag kan va livsfarlig
när jag är full å riktigt förbannad ;) Hahahahahha!!
Inte visste jag att jag kunde "slå ner" mina bröder
å även Toni (några veckor sen) :P

Iaf så var det verkligen en OTURSDAG för mej
denna fredag den 13:e :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0