Goo Morn Folket!

Godmorgon!

Kom precis från jobbet.
Jobbat mina 2 timmar.
Sanna ännu sover å snarkar
i mitt sovrum :D
Det är en vacker solig morgon.
Rätt så gött ute, när man
cyklade hem.
Idag blir det att lämna jobbrapport
till SHV.
Kanske handla till mormor.
Gå på promenad.
Tvätta från kl.15-19.
Dammsuga lyan.
Å sen chilla resten av kvällen :P

Blir rätt så chill idag me.

Har redan planerat klart Fredagen :)
Kommer bli skitskoj!!

*Tacos-Supa-Bowla-Supa-Sand-Dansa-Supa*

:P

Färgade mitt hår igår kväll åxå.
Det skulle bli en chokladbrun färg,
men istället blev det fan
"vinröd" mörkare rödfärg :D
Men det ser bra ut ändå!
Fan att det ej blev brunt då.
Berodde nog på att den röda färgen
i håret innan var ännu rätt stark å
att den ej hade slitit så mkt...

Igår precis efter färgningen




Idag (nu)



Håret ser så mörkt ut när jag har 
hårvax-gelé eller hårspray i håret.

Tjaooo!!
See Ya!
*Kiss Kiss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0