Lämnar bort katterna........

Hallåå där!

Nu är det onsdag, klockan 15.21.
Jag har jobbat mina enkla 2 timmar,
vart i affärn, tvättat fönster och hållit
på städat lite grann här hemma.
Även chattat med flera polare.
Planerat inför min förfest, som blir av på fredag ;)

Ska snart lämna bort katterna hos morsan,
sen börjar STÄDA här hemma.
Ska även tvätta från kl.19-22.
Katterna ska vara hos mamma under tiden min
kusin ska vara hos mig.
Eftersom hon är allergisk och har astma!
Vill inte precis att min kusin ska få nån
astmaanfall och dö hemma hos mig! *hehe*
Nämen det är inte kul om hon mår dåligt,
när hon är hos mig!

Jag ska ta tåget till Göteborg imorgon!



Imån kommer äntligen min underbara KUSIN SANNA :)
Hennes flyg landar kl.17.
Så möter henne på flygplatsen..

 

Sen går vi och äter någonstans, nån restaurang.
Tar tåget/buss hem efter det.
Vi kommer väl hem omkring 18-19 tiden, kan jag tro.

På fredag när jobbat klart, ska vi åka bort till centrum.
Går till Systemet (köper cider), Banken och sen till mataffär.
Måste köpa mat hem, för får lönen på fredag :P
Har tyvärr nästan tom kylskap just nu.... Haha!
Men det finns mat i frysen!
Sen ska jag duscha, sminka, fixa frillan och börja dricka
cider.... Börja lätt med några goda CIDER ;)
Sen blir det VODKA, som vanligt!! *hihi*
Köpte 2 flaskor Vodka igår.. (pappa beställde).
Så nu är det bara att SUPA loss under helgen vetja!! ;)

Förfest hos mig på fredag kl.18....
Kommer flera polare :P
Sen ska vi hitta nån annan fest, kanske hos Toni ;)

PARTY  PARTY  PARTY  PARTY  PARTY  PARTY

Jepp, men så ser min kväll ut idag och imån blir det
åka till Gbg :) Va skoj!

Katterna och jag drar nu vidare till morsan.

Kommer lämna katterna hos mamma å dem
under 3 veckor (från idag tills på 31 Mars).
Kommer bli rätt så skönt att slippa ha katterna
hemma, för dem smutsar ner lägenheten rätt mkt.
Kommer bli mkt mer rent och fräscht hemma!

Dags att draaaa.....

HejSvejs med er alla!

Vi syns på fredag hos mig!    VÄLKOMMEN!!

*Pusssss & Kraaaaaam*

//ANSKU THE PARTY GIRL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0