Nu är det lördag (igen)

Tjenixen!

Nu är det lördag och klockan har blivit 12.33.
Sitter här å diggar till min musik :P
Dunkar så härligt...
Hängde upp på väggen precis mina 2 högtalare,
en på varsin sida av soffan :)
Ser bra ut!
Så nu hör man musik från varje hörn i vardagsrummet.
Thats goooood!!
Synd för grannarna under mej, basen som dunkar mot deras tak!
Nä, det e ingen synd om dem inte! HAHA!!
Bara dem håller käft å ej klagar till eidar, så är de lugnt vettöö :D

Igår blev det lite cider drickande...
Satt hos brorsan (jag, Verro å Marx).
Sen drog vi hem till Horan (Lina) å drack där.
Hade ingen lust att dra dit, för är ju ovän med henne..
Men men, vi drog ändå. För vi var bjudna dit :P
Där var det ingen röj alls.. alla baa satt på soffan å glodde
på varann, typ!
Musiken sög verkligen!! Gammalt skitmusik man fått höra
så jävla många gånger förr!
Lyssnade hon på samma skiva flera gånger om å om igen!
Samma låtar om å om igen :S

Jag sade varken hej å ho till horan när kom dit..
Satt där å tjöta me en Finskgubbe å några till.
Horan kom senare, satt bredvid mej å sade att hon ville
säga en sak till mej.... :/
Hon sade att hon vill jag kommer till min brors student!
Jag måste komma dit för min brors skull å familjens skull,
men inte för hennes skull.
Brorsan skulle bli ledsen om jag inte kom....... blablablaaa!!
Jag sade att "Jag får se, kanske kommer......".

Men än så länge har ingen lust att komma på brors student,
bara för att horan kommer! :(
Har ju ändå typ ingen kontakt me brorsan, pågrund av henne :S
Men egentligen är det jävligt dumt gjort av mej om jag inte
kommer på min egen brossas student.
Student är ju ändå rätt viktigt.
Jag sviker ju min bror å min familj :(
Kanske kommer till studenten, firar lite hemma hos familjen,
MEN sen drar därifrån.... ?!
Jag kan å vill inte sitta där hela kvällen :/
Tror att jag kommer göra så isf.
Dem får fira utan mig brorsan sen resten av kvällen!
I dont care!!

Jag pratade aldrig me lill-brorsan igår kväll.... :/

Haha... vi (jag, Verro, Marx å Maria) gick från Sylte inatt.
Jag kom hem kl.02.35.
Men jag blev ju aldrig ens full igår...
Drack ju baa 6 st 4,5 % cider + lite Vodka i sista cidern ;)
Inte blir jag full av det inte... det måste va starkare grejer vettuu!
Om man är Finne, så är man Finne!
Vodka ska de vaa :P
Brossan Marx snodde sprit från den där Finskagubben å Bengt.
En snygg kille som var där :)
Dem delade på en Absolut Vodka, så Marx tog massor från deras
sprit å dem märkte ingenting ;)
Jag bad brossan även hälla lite Vodka i min cider.. haha haha!!
Fan, han hällde fan massor där i... Men det va ändå ej starkt!

Ikväll blir det inte dricka alls, tar det lugnt.
Går bort till morsan å dem snart.
Jag å Verro tänkte äta en fet pizza snart :)

Nästa fredag blir det röj röj, PARTYYY!!
Kusinen kommer torsdag, så det blir partaja loss
på fredag ;) Fan, va skoj de kommer bli!!
Det blir FinneGängParty :P
Vart festen blir av, vet ej ännu.
Men tänkte börja me förfest hos mej, men
alla ska fan ej komma.. några stycken bara.

Ska skriva senare om kusinens ankomst hit :)

Nu ska fortsätta digga på musiken............ ;)

See Ya bitches!!

*Puss Puss å Kram Kram*

///Ansku The Party Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0