Klippte mig själv

På torsdag blev jag så trött på mitt "långa" hår därbak,
så låna klippmaskinen av pappa och klippte mig själv.
Det är  jobbigt att göra frisyr, när håret är för långt där bak.
Det är andra gången jag klipper mig själv med maskin.
Annars har jag förut klippt med vanlig sax,
men bara lite av håret :D

Det roliga var nu att när jag va nästan klar
med klippningen å skulle ta sidorna + nacken,
så tog strömmen ur maskinen slut :D
Å hade fan ej med mig laddare till den, haha!
Så var tvungen att gå till morsan och ladda
jävla maskinen och sen fortsätta klippa klart :P

Det blev la ej perfekt, men helt ok :)
Svårt att klippa där bak, så pappa fick göra
det lite snyggare bak sen ;)

Det blev jävligt kort, men det gött mä kort
nu när det är så varmt!

Mitt hår växer som OGRÄS,
så snart är det långt igen :D

Färgade mammas hår igår,
så det blev över färg till mitt hår också :)




Puss å Kram //Ansku med vågad egen stil :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0