Min 23 årsdag!

Onsdag den 23:e September fyllde jag 23 år :)
Jag firade min Födelsedag tillsammans med Sanna.

Först tog vi ett fika på Ritz Konditori,
båda tog varsin tårtbit.


Efter fikat gick vi till centrum...
Shoppa lite och sen gick in på Fairlane Tattoo.
Båda gjorde piercing på ögonbrunet ;)
Jag på vänstersidan och Sanna på höger.

Sanna var lite nervös inför piercingen och nästan
bangade, men jag övertala henne och sade att det inte
gör så ont! :P



När båda hade gjort sin piercing, gick vi och åt Thaimat
på restaurangen Phasa Thai :)
Båda beställe "3 små rätter" och det smakade suveränt ;)
Det var så himla gott!



Båda var mätta och glada efter maten :)
Vi tog bussen hem till mig sedan.

Jag hade en UNDERBAR Födelsedag :)
Hade kul hela dagen och är väldigt glad att både Jag och
Sanna gjorde varsin ögonbrun piercing
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0