Tiden rinner iväg!!

Vart tar tiden vägen?! För man hinner inte med... Allt går så himla fort och man har tusen saker att göra! Semestern har runnit iväg och arbetet är snart slut :/ Just nu är det sista veckan son rullar på, mina tre sista arbetsdagar kvar. Har igår (Måndag) varit i Göteborg på informationsmöte hos Hemfrid och därefter hade anställningsintervju. Intervjun gick väldigt bra och är nöjd. "Hon gillade mina meriter!" Idag på eftermiddag, när satt på Servicelaget ringde min mobil... Chefen från företaget Hemfrid ringer och berättar att jag fått jobbet!! :D Dem vill anställa mig!! Jag blev så överraskad och glad över beskedet! Fick flera grattis hälsningar från flera stycken och även några kramar ;) Den 9/9, kl.14 ska ha instruktionsmöte och då får bl.a. Information om jobbet, Arbetskläder, skriva kontrakt mm. Då börjar min 6 månaders provanställning hos Hemfrid, mitt nya arbete :) Im so happy!! Flytten till nya lägenheten är också på G. Har ikväll packat en hel del här hemma. Fredag när arbetar min sista dag, skall åka på kvällen till Gråbo.. Vi skall packa och köra vissa av Stefans grejer till nya lägenheten på Lördag. Vi kommer sova i den nya lägenheten nästa vecka och det ser jag mycket fram emot. Mina grejer skall köras veckan efter. Ska försöka flytta in helt innan den 9:e. Mamma fyllde 47 år igår, så jag säger stort GRATTIS!! Nu är klockan såpass mycket att jag skall lägga mig och se på TV. Ska försöka skriva om semestern och all det roliga som hänt under sommarn nästa gång! Nu dags för Godnatt och sov så gott! <3 Älskar dig Stefan <3 Puss//Ansku PS: Denna blogg skrev jag med min Iphone :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0