*Alla Hjärtans Dag*

Alla ♥ Dag
firade jag tillsammans med min ♥
En hel helg med mys, bus och överraskningar.
Det var verkligen en underbar helg.

♥ ♥ ♥

Jag hade planerat en del i veckan
och lyckades med det väldigt bra.

Jag överraskade Stefan med att:

• Bädda sängen lite extra romantiskt

• Lagade en god middag

• Tända ljus i badrummet

• Tända ljus i vardagsrummet

• Godis och choklad på bordet

• Skumbad tillsammans med levande ljus och jordgubbar

• Pizza/rulle på Lördag

• Blåbärspaj med vaniljsås

• Popcorn

• 2 bilder som gjorde med Photoshop

Det var en del överraskningar.
Fick även en fin överraskning från honom... :)

Denna fina tavla





Stefan gjort själv med Photoshop :)

Jag ♥ den tavlan

Jag ♥ Stefan

Jag gjorde denna bild till min ♥





Till Sanna gjorde jag





Det var verkligen en underbar helg tillsammans.

Jag ♥ dig otroligt mycket

Du finns i mitt ♥ hela tiden //Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0