Juni en speciel månad

Hej på er mina kära och nära!

Tänker berätta att nästa månad, alltså Juni som är alldeles snart
kommer vara en speciel månad.
Det är något stort och hemligt på gång.
Jag vill inte avslöja vad det är, men det är något som jag
har sett fram emot så mycket!
Det är något som gör mig väldigt glad :)

Det är Midsommar i Juni och det ser jag fram emot med.
Ska bli roligt att fira andra Midsommar tillsammans
med min älskade.

Det var förra Midsommar jag träffade Stefan i Gråbo, hos min kusin.
Vi festade ihop hos Linda och Micke, ute i verandan.
Det var en rolig Midsommar och något jag
har fina minnen ifrån.

Jag minns när Stefan satt mittemot mig och i smyg
tittade på mig då och då, även tog bilder på mig i smyg med sin Iphone :)
Jag spanade in Stefan då och då med, men jag var blyg.
Vi kysstes första gången den kvällen/natten
efter alla groggar vi fått i oss ;)

Det var verkligen en rolig kväll som jag aldrig glömmer!

Hoppas att denna Midsommar blir lika roligt.
Vi vet ännu inte vart vi skall fira Midsommar,
men det får vi se då.

Jag älskar Stefan över hela mitt hjärta
och han gör mig lycklig på alla sätt och vis.
Han är den underbaraste killen i världen
och jag är så glad att jag fann honom.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Han har energin och det stora hjärtat som gör
mig lycklig varje dag.

Du är mitt allt!

Mitt ♥ tillhör dig min älskade

Ser fram emot den 19/6.


Älskar dig!!

Puss o Kram

//Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0