Dagarna hemma

Hej på er!

Dagarna rullar på här hemma och jag njuter av varje dag med min lilla dotter.
Tycker att dagarna går så himla fort och ibland hinner man inte med allt som
man tänkt göra... Städningen blir av ibland då när Minna behöver min uppmärksamhet.
Men då när Minna sover brukar jag passa på att greja här hemma.

Det blir spring till BVC en gång i veckan också, så man är inte bara hemma hela tiden.
Jag och Minna brukar komma ut 2-3 gånger i veckan och det är rätt lagom nu när hon
är så liten, men efter Jul ska jag börja promenera mera ute med vagnen.

Minna mår bra och tycker hon växer så fort hela tiden.
Att bebisar ska växa så fort! Snart kommer hon inte få plats i storlek 50.
Jag använder storlek 56 mest nu för dem är lite större och lättare att ta på henne.
Storlek 62 har hon mest kläder av och dem är lite för stora ännu, men boddysar och vissa
byxor har jag ändå kunnat använda på henne.



Man får njuta av tiden tillsammans så länge det varar, för sedan när börjar jobba igen,
så blir det mindre tid att umgås tillsammans. Då blir det lämna på dagis - jobba - hämta från dagis.


Hejsvejs, ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0