Gåvor från BB

När vi kom till BB-avdelningen fann vi inne i rummet en Libero-väska
som innehöll bl.a en vit boddy, bindor, babyolja, baby schampo, Mama-tidning,
kuponger och rabatter, leksak, blöjor mm.
Fick även en bebis-påse med bl.a vit boddy, blöjor, salva, babyolja, bindor,
rabatter och kuponger mm.



Kul att man får några gåvor gratis när man föder sitt första barn.

Efter förlossningen fick vi en Grattis-bricka med mackor, juice, kaffe, kex, blomma mm
som dem hade dukat fint för oss.

Jag trivdes bra på BB-avdelningen i Östra Sjukhuset i Göteborg och kan tänka mig att föda
mitt andra barn där också. Personalen var trevliga och bra. Fast vissa var lite gnälliga!
Gillade extra mycket sköterskorna som hade på förlossningen, för dem var så trevliga
och kunniga.
Maten var god på BB.


Jag rekommenderar Sahlgrenska, Östra Sjukhuset i Göteborg för dem som skall föda sitt barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0