Snart är det Julafton!!



Julafton närmar sig...

Ja, nu är det inte många dagar kvar till Julafton.
Det är exakt nio dagar kvar!!
Tänk att det redan är Jul och inte har man fått nån julkänsla.
Det kan nog bero på att det är jävla höstväder där ute.
Det bara regnar och blåser!!
När fasiken ska vi få snö?!

Jag vill ha snö och minusgrader, så man kan få en riktig julkänsla.
Julmaten och alla julklappar under granen.
Kalle Anka på TV och glöggen på bordet...
Ja, det är JUL!!


Julkorten är skickade och ett julkort har vi redan fått.

Jag hittade också en söt liten tomtenissa under granen :D



Visst kan man vara såhär liten och gullig?!

"Lilla Nissen kommer inte minnas sin första Jul, men det gör ju inget.
Massor av julklappar får hon ju ändå, hihi!"

Jag vill önska er alla en riktig

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

Här får ni massor av varma kramar från MIG ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar mest hur du fick dit bilderna uppe i rutan? De på dig själv...

2011-12-15 @ 20:27:01
URL: http://ambjitt.blogg.se/
Postat av: Ansku

Det får du fråga Stefan, för det är han som pillat med min logga där uppe. Det är ganska krångligt och tar tid att fixa egen, snygg logga.

2011-12-16 @ 20:17:11
URL: http://suomileijona.blogg.se/
Postat av: Ansku

Stefan säger att det är väldigt krångligt och svårt att förklara hur man gör, men han kanske kan vägleda dig nån kväll... ??

2011-12-16 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0