"Bulle i ugnen"

•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •

"Hejsan!

Vill ni komma på fika?
Jag har bulle i ugnen.
Det är ett hemligt recept som
jag och Stefan skapat."

♥  ♥  ♥  ♥  ♥

Jag sms:a min kusin Sanna Laakkonen detta på
Fredag eftermiddag och hon blev väldigt
överraskad och glad.



Jag sms:a min lillasyster Johanna och hon
berättade direkt åt mamma & mormor.
- Fick snabbt ett samtal från mormor och hon
var glad och gratulerade.



Jag fick ett sms från min lillebror Matias.
- "Jag hörde ryktet.
Grattis :) Angelica grattar också."



Fick ett Grattis-sms från min kusins mamma,
Carina Laakkonen



Skickade ett mms på graviditets testet till
Lars Nytorpe och fick svar.
- "Oj, det var ju roligt!
Det är bara att gratulera! Blir det en
pöjk - Lars, en tös - Larsina ;)
Ha de gött. Kram."



Min storebrors sambo Veronica Christensen
sms:a.
- "Hihi, ja grattis för fan. Va kul. Kram."



Överraskade min kusin Linda Palosaari
på hennes jobb.
- Fick ett Grattis-kram.



Graviditeten blev offentligt den 16/2
på Facebook.
- iPhonen har pipit hela dan/kvällen.
Grattis hälsningar från MÅNGA :)

♥  ♥  ♥
♥ ♥


Im happy!

Puss och Kram
till alla som har gratulerat
mig och min sambo



•  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •  •


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0