Oh my gud!

Va ?!
Kan detta vara sant, att testet visade POSITIVT ?!

↓  ↓  ↓



Jag är GRAVID älskling!!

Åhh, vad jag är lycklig över resultatet ♥ ♥ ♥
Har väntat på att få positivt resultat i över 2 månader.
I Onsdags (förra veckan) tog ett test, men det
var ganska svagt att se om det var positigt eller negativt,
för det var såpass tidig graviditet.
Tog nytt test på Fredag morgon och det visade direkt POSITIVT.

Min älskling blev SÅ glad och kramade och pussade mig
av lycka. Jag blev också väldigt GLAD :)

Men jag visste eller kände på mig att jag var gravid.
Hade ju sett små tecken redan veckan före...

Men det är alltid roligt att få positivt :)
(om man vill detta förstås....)

Jag och mitt ♥ är så glada över detta
och våran framtid förändras nu till ännu positivare.

Jag är GRAVID!! Kan nästan inte förstå detta,
är det verkligen sant ?! Hihi!

Jag ♥ dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0