Slappar Söndag



Denna Söndag har varit en lugn och trökig dag.
Men har fått vila hela dagen, så orkar jobba igen på Tisdag.
Min semester är nu slut och jobbet börjar igen. Städa och slita!!
Idag har varit en riktig slappar dag, men ändå ätit gottit hemma.

Till frukost åt jag ostmacka med champ och tomat på, men orkade inte
äta upp den tredje.





Till middag lagade jag makaroner med bacon och ett rå ägg i och det var skitgott!





Älskling mixade hallon-kiwi milkshake till efterrätt
och det var himla smaskens!





Nu är det kväll och fick sug efter kanellbullar.
Vi har en påse med kanellbullar i frysen som hade kunnat lägga i ugnen...
Hmm... jag ska fanimej ha goa kanellbullar ikväll :)
På med ugnen... stoppa kanellbullarna in... färdig gräddade... stoppa i munnen
och njuta!!

Imon ska åka till kontoret och hämta veckans nycklar som ska ha till olika kunder.
Tänkte samtidigt passa på att prata med chefen angående föräldraledighet
och planera med henne när jag tar ut min ledighet.


Nu ska jag gå mumsa på nygräddade kanellbullar...

Gokväll på er!!  Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0