Fast anställning!

Hejsan!

Glada nyheter...

Jag fick fast anställning på Hemfrid.

Nu är jag en fast Hemfridare
som kommer jobba häcken av mig,
innan det är dags för att bli mammaledig.

Jag är så glad över att jag fick fast och nu
slipper oroa mig över hur det blir med jobb framöver.
Jag vet inte hur det blir med jobb efter den långa
mammaledigheten, men jag hoppas på
att jag har min anställning kvar hos Hemfrid.

Varför skulle dem inte låta mig fortsätta
efter mammaledigheten?!

Kommer iaf jobba häcken av mig hela Våren
och Sommaren.
Så man hinner tjäna pengar till barnet mm.

Jag är GLAD över denna fantastiska nyhet!!

;)

Puss och Kram
//Ansku




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0