Minna 2 veckor gammal

Dagarna rullar på här hemma. Minna växer och mår bra.
Jag lär känna min lilla dotter bättre för varje dag som går.
Det är underbart att mysa med Minna eller bara ligga bredvid henne
och titta på henne när hon ligger där. Så gullig!
Vissa dagar är Minna hur lugn som helst och andra dagar eller rättare sagt
kvällar kan hon vara grinig. Men vi har börjat lära oss av hennes skrik.
Vad dessa olika skriken betyder för att hjälpa henne att bli lugn.

Tänk att hon redan är två veckor gammal... det var inte länge sedan
hon låg på BB och var nyfödd. Tiden går så himla fort!

Jag och min sambo ser mycket fram emot när hon börjar:

Jollra - gripa tag i saker - äta puremat - krypa - prata - gå osv.

Minna sover bra på nätterna. Jag får ofta väcka henne vid klockan 03 för
att ge henne mat. Även får ibland väcka henne vid klockan 06.

Minna har börjat fästa blicken och följer rörelser.
Det är så roligt att titta på henne när hon tittar med sina stora ögon.
Hon är så gullig!

Vi fick även se Minnas första leende och det fastnade på foto när min sambo
tog foton på henne. Hur stor är chansen att min sambo i rättarns ögonblick
fångar hennes första leende på foto?! Otroligt! :)



Jag och Minna åkte med Seija och Linda till Trollhättan och hälsade på hos
mormor och mina föräldrar. Minna fick träffa sin gammel-mormor för första gången.
Det var trevligt att få träffa familjen :)




♥ Våran lilla Prinsessa


Jag och Minna fortsätter att ha en trevlig fortsättning...
Vi syns på bloggen snart igen :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0