Vecka 41 + 6 (vecka 40 + 6)

Graviditets vecka 41 + 6 (egentligen är det vecka 40 + 6)

Då var dagen inne... det är dags att föda!! Mitt lilla barn ska komma ut till världen!!

Värkarna har suttit igång - vi har åkt in på Östra sjukhuset - förlossningen är pågång
- tar 7 timmar på sjukhuset och sedan ligger min söta lilla DOTTER på mina bröst.

JAG FICK EN LITEN PRINSESSA!!! HELT OTROLIGT!! VILKEN ÖVERRASKNING!!

Nu är vi äntligen föräldrar till en liten söt tös som skall heta Minna Louise Määttä Eriksson.

Nu börjar den underbara resan för oss :)

Kan inte säga mer än att jag är ÖVERLYCKLIG OCH STOLT över min lilla flicka som
är perfekt. Helt frisk - 10 poängare till baby



Minna • 29/11-2011 • Kl.11.55 • 3450 g • 50 cm




Pussar och kramar från en stolt Mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0