En dag till i Trollhättan...

Älskling fick inte komma hem idag heller. Så vi hoppas att han får komma hem imorgon då. Känns ju så tomt utan honom här!!

Jag och Minna tig ett bad i badkar idag och det var faktiskt första gången vi gjorde det tillsammans. Vi har ju ingen badkar hemma!! Saknar faktiskt badkar!! Det var mysigt att bada med lill-tjejen.

Har varit trist väder med regn hela dagen. Vi har bara varit inne hela dan.
Spelat Yatzy med syrran, busat med Minna och bara chillat.

Minna fick spaghetti med köttfärssås och det gillade hon. Även päron-banan yoghurt från 5 månader.

Denna dag har fort susat förbi och nu är det dags att sova igen utan min älskling, men jag har min Lill-älskling bredvid mig inatt också <3

Vi vill att Pappa-Stefan ska komma hem imorgon, vi saknar honom!!

Puss och godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Elina

Halloj! Du var med i en av mina bloggtävlingar för ett tag sen, och det var du som vann, grattis! :-) Du kan väl e-maila mig om vilka namnnappar du vill ha och din adress. Min mailadress är [email protected] :-)

2012-04-11 @ 10:14:54
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0